نوشته شده توسط : اعجاب

اجاره جرثقیل در پیروزی از جمله خدمات گروه جرثقیل هابیل می باشد. بسیاری از شهروندان به دنبال اجاره جرثقیل در پیروزی برای حمل خودرو یا برای استفاده از آن در پروژه های ساختمانی و انجام امور سنگین هستند.

برای همین برای رفع نیازهای خود در این بخش از تهران، به دنبال بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات کرایه انواع جرثقیل برای اجاره این تجهیزات می باشند.

اگر شما هم به دنبال اجاره جرثقیل در پیروزی هستید، توصیه می کنیم حتما تلاش خود را برای استفاده از خدمات شرکت های معتبر و اپراتورهای مجرب به کار برید.

جرثقیل هابیل یکی از شرکت های عرضه کننده این خدمات در تهران بزرگ است که در صورت نیاز شهروندان و صاحبان صنایع یا شرکت های تولیدی و خدماتی امکان ارائه خدمات کرایه انواع جرثقیل ثابت و متحرک را خواهد داشت.

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی می توانید از خدمات مشاوره که در اختیار شما قرار خواهد گرفت برای استفاده از بهترین نوع جرثقیل با توان باربرداری مناسب برای کاربری مد نظر خود بهره مند شوید.

با توجه به تنوع بالایی که انواع جرثقیل 5 تن، 7 تن و 10 تن یا دستگاه های دارای توان های بالاتر دارند، استفاده از این خدمات و مشاوره با کارشناسان خواهد توانست به شما کمک کند تا بهترین نوع جرثقیل را برای کاربرد مدنظر خود و حمل اجسام سنگین انتخاب کنید.

جرثقیل هابیل به عنوان یکی از دفاتر ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل تلاش خود را برای ارائه این خدمات با استفاده از بهترین اپراتورها به کار خواهد بست. برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین جرثقیل به همراه اپراتورهای مجرب را برای حمل اجسام سنگین در اختیار داشته باشید.

لازم به ذکر است در صورت نیاز شهروندان ساکن در پایتخت به اجاره جرثقیل در تهران در سایر نقاط شهر، امکان برخورداری از این خدمات وجود دارد.

اجاره جرثقیل پیروزی

اجاره جرثقیل پیروزی

نکات مهم برای اجاره جرثقیل در پیروزی

قبل از تماس برای اجاره جرثقیل در پیروزی بهتر است ابتدا با نکات مهمی که در زمان اجاره این تجهیزات باید به آن ها توجه داشته باشید آشنایی پیدا کنید.

در ادامه اشاره ای به این نکات و اهمیت آن ها شده است:

1. مشخصات جرثقیل

هر یک از انواع جرثقیل دارای مشخصات متفاوتی هستند. برای مثال برخی از آن ها دارای کفی یا کابین هستند و برخی دیگر از نوع ثابت بوده و با استفاده از دکل خود اقدام به حمل اجسام در ارتفاع یا شعاع های مشخص می نمایند. برای همین است که باید با توجه به توان اسمی جرثقیل و مشخصاتی مانند طول دکل و کفی آن نسبت به اجاره بهترین تجهیزات برای کاربری مد نظر خود اقدام کنید.

2. توان باربرداری جرثقیل

امروزه انواع جرثقیل در تهران برای کرایه وجود دارند که امکان حمل اجسام از حدود یک تن تا بالای 10 تن را دارند. برای همین است که انتخاب بهترین جرثقیل که امکان بلند کردن یا جابجایی بار را داشته باشد بسیار مهم است.

شما می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی با کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه دهنده این تجهیزات یا شرکت های ارائه دهنده این خدمات در پیروزی تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل پالفینگر

3. طول و مشخصات بوم جرثقیل

یکی از نکات فنی که به خصوص در صورت نیاز به بلند کردن بار و اجسام سنگین تا ارتفاع مشخص یا شعاع تعیین شده باید به آن توجه شود، مشخصات بوم جرثقیل است.

این ویژگی به خصوص در پروژه های عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای همین به عنوان یک شرکت ساختمانی یا فردی که نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی دارد باید در این مورد با افراد آگاه مشورت کنید.

اهمیت توجه به کاربری جرثقیل چیست؟

همان طور که در بخش های قبل اشاره شد هر یک از انواع جرثقیل دارای مشخصات متفاوتی هستند. به بیان دیگر، هر یک از آن ها برای استفاده در شرایط خاصی طراحی و ساخته شده اند.

برای همین است که کاربری های انواع جرثقیل بسیار متفاوت است و در حالی که برخی از آن ها برای حمل وسایل نقلیه یا خودرو مناسب هستند، برخی از انواع جرثقیل برای استفاده در سایت های عمرانی یا برای تخلیه بار به کار می روند.

برای همین است که قبل از اجاره جرثقیل در پیروزی از دفاتر کرایه دهنده این تجهیزات، باید تلاش کنید تا ابتدا با مشخصات هر یک از انواع جرثقیل و کاربری آن ها آشنا شوید.

نحوه اجاره جرثقیل در پیروزی

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی باید ضمن تماس تلفنی در مورد نحوه کرایه این تجهیزات و مدت زمان مورد نیاز برای ارسال تجهیزات سوالات خود را بپرسید.

به طور کلی تلاش می شود این خدمات پس از مراحل زیر در اختیار شما قرار گیرد:

1.     ارائه مشاوره

اولین مرحله برای اجاره جرثقیل در پیروزی دریافت خدمات مشاوره است. در این مرحله شهروندان و مدیران شرکت های عمرانی یا ساختمانی می توانند ضمن تماس با کارشناسان شرکت پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

برای مثال مشاوره و راهنمایی در مورد توان جرثقیل (یا طول دکل و مشخصات بوم آن) در زمره مهم ترین مشاوره هایی هستند که در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

به خصوص در پروژه های سنگین و حساس لازم است که تصمیم گیری های لازم در مورد طول بوم جرثقیل یا شعاع و ارتفاع باربرداری در اختیار متقاضیان قرار گیرد. البته در مورد کاربری های ساده تر مانند زمان نیاز به حمل خودرو اهمیت این مشاوره ها و حساسیت آن ها کمتر خواهد بود.

2.     انتخاب بهترین جرثقیل و اپراتور

پس از تماس شهروندان محترم تلاش خواهد شد تا بهترین جرثقیل که فاقد نقص فنی بوده و توان مناسبی برای حمل اجسام و ماشین آلات مد نظر شما دارد به همراه اپراتورهای مجرب در اختیارتان قرار گیرد.

لازم به ذکر است ارائه خدمات اجاره جرثقیل در پیروزی برای کاربردهای متعددی است که برخی از متداول ترین آن ها در زیر لیست شده اند:

  • حمل خودروهای شخصی دچار سانحه
  • حمل خودروها و ماشین آلات سنگین
  • حمل و تخلیه بار
  • حمل مصالح ساختمانی
  • استفاده در پروژه های عمرانی
  • ….

علاوه بر موارد لیست شده در بالا ممکن است برای حمل کلیه ماشین آلات سنگین و اجسام دارای وزن بالای چند تن نیاز به جرثقیل باشد. برای همین است که شهروندان یا شرکت های خصوصی و دولتی در این بخش از تهران بزرگ ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی داشته باشند.

هزینه اجاره جرثقیل در پیروزی چقدر است؟

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در زمان اجاره انواع ماشین آلات و تجهیزات سبک و سنگین به آن توجه می شود هزینه ای است که باید برای اجاره یا کرایه آن ها پرداخت شود.

به طور حتم در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی نیز باید به هزینه های لازم برای اجاره انواع جرثقیل توجه کنید.

این هزینه با توجه به توان دستگاه یا مشخصات آن تعیین می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 50 تن

آیا هزینه اجاره وابسته به قیمت جرثقیل است؟

بله. هر چه قیمت جرثقیل در بازار بالاتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن باید پرداخت شود.

برای مثال هزینه لازم برای اجاره یک جرثقیل خاور یا جرثقیل نیسان که توان و قیمت کمتری در بازار دارند، در مقایسه با هزینه اجاره جرثقیل 10 تن در پیروزی بسیار کمتر خواهد بود.

کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه این تجهیزات می توانند اطلاعات لازم را در این مورد در اختیار شهروندان یا شرکت های فعال در سطح شهر تهران قرار دهند.

نحوه محاسبه هزینه اجاره جرثقیل

به خاطر داشته باشد که محاسبه هزینه اجاره جرثقیل در پیروزی می تواند با توجه به بازه ای که دستگاه را اجاره می کنید متفاوت باشد.

از این جهت می توان دو روش اجاره کوتاه مدت و بلند مدت جرثقیل را مورد اشاره قرار داد.

·       اجاره کوتاه مدت جرثقیل در پیروزی

در صورت نیاز به اجاره کوتاه مدت این تجهیزات، به طور معمول هزینه ها با توجه به تعداد ساعات کاری یا روزانه محاسبه می شوند. در برخی از موارد نیز هزینه ها به صورت شیفت کاری یا با توجه به مسیری که جرثقیل برای ارائه خدمات باید طی کند مشخص می شود.

·       اجاره بلند مدت جرثقیل در پیروزی

در بسیاری از پروژه های عمرانی و ساختمانی (برای مثال به منظور ساخت برج های مسکونی یا …) ممکن است اجاره جرثقیل در پیروزی به صورت بلند مدت باشد. در این شرایط می توانید ضمن توافق با شرکت اجاره دهنده این تجهیزات با عقد قرارداد هزینه ها را به صورت ماهانه یا پروژه ای محاسبه کنید.

توصیه آخر برای اجاره جرثقیل در پیروزی

توصیه می شود در زمان اجاره انواع جرثقیل در پیروزی تلاش خود را برای کرایه این تجهیزات از دفاتر معتبر و اپراتورهای مجرب به کار برید. همچنین هرگز رعایت اصول ایمنی در زمان استفاده از این تجهیزات در سایت های عمرانی یا هنگام حمل خودرو و … را نادیده نگیرید.

علاوه بر این همان طور که تاکید شد در زمان اجاره این تجهیزات باید با برای اجاره جرثقیل در پیروزی باید به ظرفیت جرثقیل یا توان باربرداری آن توجه داشته باشید.

در پایان لازم است اشاره شود در صورت نیاز شهروندان محترم، کارشناسان حاضر در جرثقیل هابیل می توانند هر گونه اطلاعات تکمیلی و مشاوره های لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که به هنگام مشاهده یک وب سایت، بدون اینکه محتوای سایت را مطالعه کنید مجذوب ویدیوی آن شده اید و تمامی سوالات شما در مورد آن سایت با همان ویدوی پاسخ داده شده است. اگر تجربه تولید محتوایی را داشته باشید به طور حتم می دانید که یک ویدیو می تواند تمامی توجه مخاطب را به خود جلب کند. کافیست به آمار بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف سری بزنید تا تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را درک کنید.

 

چرا به تولید محتوای ویدیویی نیاز داریم؟

اگر خود را جای مخاطب قرار دهید متوجه خواهید شد که کمتر کسی حوصله خواندن متون طولانی را دارد و ترجیح می دهد با یک نگاه تا انتهای داستان را بخواند. دیدن ویدیو از این نظر جذاب است که نیازی به مطالعه ندارد. داشتن یک ویدیوی جذاب بسیار بهتر از داشتن یک محتوای طولانی و خسته کننده است که تنها برای پر کردن وبسایت نوشته شده است.

عقل مردم به چشم آنهاست…!

همین جمله کوتاه تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را بیان می دارد. به همین دلیل گفته شده نهیه یک فیلم کوتاه بسیار تاثیرگذارتر از متن است. همچنین از نظر موتورهای جستجو و به خصوص گوگل زمانی که یک مخاطب در حال دیدن ویدیوی شماست یعنی محتوای شما برای کاربر جذاب است و از نظر سئو نیز برای شما مفید خواهد بود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از تاثیر ویدئو بر رپورتاژ استفاده کنید تا وب سایت شما بازدهی بالاتری داشته باشد.

 

مزایای تولید محتوای ویدیویی

یکی از مهم ترین مزیت های تولید محتوای ویدیویی که تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می سازد، این است احتمال کپی شدن ویدیو شما بسیار کمتر از احتمال کپی شدن محتواست. محتوا را می توان به راحتی تغییر داد و مجددا نوشت ولی ویدیو قابل تغییر نیست و به نام وب سایت شما درج شده است.

به هنگام معرفی یک محصول از نظر کاربر دیدن ویدیو یک محصول بسیار بهتر از شنیدن ویژگی های آن است و با ویدیو کاربر راحت تر می تواند به شما اعتماد کند.

شنیدن کی بود مانند دیدن

زمانی که محتوای ویدیویی خود را منتشر می کنید، در صورتی که محتوای شما حرفه ای باشد نظر کاربر را جلب می کند و به راحتی می تواند به مشتری تبدیل شود.

این گزینه را در نظر داشته باشید که ذهن انس تصویر را بهتر از متن پردازش می کند و ساده تر می تواند ثبت کند. نتیجه می گیریم تاثیر ویدئو بر رپورتاژ به زودی جایگاه ویژه ای در رسانه خواهد داشت.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

ممکن است کلمه رپورتاژ برای شما نا آشنا باشد. در این بخش به معنی رپورتاژ و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ می پردازیم.

رپورتاژ به معنی گزارش است و در حوزه تبلیغات بدین معنی است که شما برای معرفی یک برند یا محصول با استفاده از یک محتوای متنی و یا ویدیویی محصول خود را معرفی می کنید.

رپورتاژ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که برای بهبود جایگاه شما در موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت بسیار کارآمد است. در واقع رپورتاژ آگهی یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

شاید رپورتاژ آگهی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ عبارتی ناآشنا باشد اما امروزه سهم بزرگی در تبلیغات آنلاین دارد. در واقع رپورتاژ یک ترفند خاص محسوب می شود به گونه ای که مخاطب بدون اینکه بداند با تبلیغلت روبرو می شود. این موضوع بر ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و او را ترغیب می کند که به دیدن وب سایت محصول و دیگر محصولات سری بزند.

 

تاثیر ویدئو بر رپورتاژ و اهمیت تولید آن

مهم ترین بخش رپورتاژ تولدید محتوا است که بزرگترین سهم را در بهبود سئوی شما دارد. هرچقدر ویدیوی تولیدی شما خلاقانه تر باشد علاوه بر این که تاثیر زیادی بر مخاطب دارد، باعث می شود برخی سایت های خبری با دیدن آن ویدیوی شما را در وب سایت خود منتشر کنند. همین موضوع تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می کند.

برای بهتر دیده شدن محتوای ویدیویی خود می توانید از طرح یک سئال هوشمندانه در ابتدای ویدیو استفاده کنید تا مخاطب برای دریافت پاسخ سوال شما تا انتها شما را تماشا کند.همین ویدیوها سبب می شود ترافیک سایت شما افزایش یابد و مخاطبین بیشتری از سایت شما بازدید کنند.

 

چند نکته مهم برای افزایش تاثیر ویدئو بر رپورتاژ

یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوای رپورتاژ آگهی این است که ویدوی تولیدی شما نباید صرفا تبلیغاتی باشد. این موضوع سبب سرد شذن مخاطب می شود. بلکه علاوه بر تبلیغات جنبه خبری نیز باید داشته باشد تا آگاهی مشتری یا نخاطبی نسبت به محصول و یا برند شما افزایش یابد.

ویدیو تولیدی باید به گونه ای باشد که به صورت غیر مستقیم بر مخاطب تاثیر گذارد و حس کنجکاوی او را برانگیزد تا برای فروکش کردن حس کنجکاوی به وب سایت شما سر بزند.

یکی دیگر از نکات مهم این است که از تیترهای خبری در ابتدای محتوای ویدیویی خود استفاده کنید.

نقد و بررسی

در مطالب بالا به تولید محتوای ویدیویی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ پرداختیم و اهمیت آن را به روش های مختلف برای شما بیان کردیم. همانطور که بیان شدن برای مخاطب ویدیو تاثیرگذارتر از متن و عکس است. هرگز فراموش نکید دیدن یک محتوای طولانی در لحظه اول مخاطب را فراری می دهد. در حالی که دیدن یک ویدیو با یک عنوان خبری سوال برانگیز، قریب به 80 درصد مواقع مخاطب در وب سایت شما نگاه می دارد و مخاطب تا انتهای ویدیو همراه شما خواهد بود.

http://imedad.net/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

سئو سایت شرکتی در ایلام از اقدامات مهم برای کسب و کار شما به شمار میرود چگونه؟ در ادامه مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام با ما همراه باشید. به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه می خواهید کسب و کارتان رونق داشته باشد. در دنیای امروز، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در موفقیت یک کسب و کار موثر باشد، بازاریابی آنلاین است. حضور شما در اینترنت باید احساس شود.

یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی آنلاین که باید در طرح کسب و کار خود بگنجانید، بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو است. صرف نظر از نوع کسب و کاری که دارید، باید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید. مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام قصد دارد مزایای سئو را توضیح دهد و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

سئو شامل تکنیک های بازاریابی آنلاین است که برای بهبود بازدید وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود. قابل مشاهده بودن به این معنی است که وقتی افراد از عبارات مرتبط با آن استفاده می کنند، کسب و کار شما می تواند در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

محبوب ترین موتورهای جستجو عبارتند از گوگل، بینگ و یاهو. اکثر مشتریان بر روی وب سایت هایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند یا آنهایی که در صفحه اول نتایج هستند کلیک می کنند. دستاورد های متعددی وجود دارد که یک شرکت می تواند مستقیماً از مشاهده شدن در موتورهای جستجو به دست آورد.

تکنیک های خوب سئو سایت شرکتی در ایلام باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. درصد زیادی از مشتریان بر روی مشاغلی کلیک می کنند که رتبه خوبی برای کلمات کلیدی خاص دارند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، ترافیک بیشتر منجر به خرید بیشتر و در نتیجه حاشیه سود بیشتر می شود.

مطالعه بیشتر: سئو سایت شرکتی در همدان

سئو سایت شرکتی در ایلام و رشد درآمد

اگر یک وبلاگ دارید، افزایش ترافیک به این معنی است که افراد زیادی مقالات شما را می خوانند. بنابراین، کسب درآمد از وبلاگ بسیار ساده تر خواهد بود. تبلیغ کسب و کار شما برای مشتریان احتمالی می تواند یک امر گران قیمت باشد. احتمالاً شما پول زیادی را در PPC یا گوگل ادوردز پرداخت می کنید. می توانید تفاوت گوگل ادورز و سئو را در این مقاله مطالعه کنید. با تبلیغات جستجوی  PPC، شما باید به پرداخت هزینه خدمات ادامه دهید تا هر زمان که افراد از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنند، کسب و کار شما در بالای موتورهای جستجو ظاهر شود.

با تکنیک های سئو، می توانید بدون پرداخت یک سکه، رتبه بالایی کسب کنید. این بدان معناست که هزینه تبلیغات کسب و کار شما کاهش می یابد. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات که باید به طور منظم هزینه پرداخت کنید تا کسب و کار شما همچنان در صدر موتورهای جستجو ظاهر شود، سئو سایت شرکتی در ایلام مزایای طولانی مدت را برای شما تضمین می کند. حتی پس از گذشت چندین ماه همچنان رتبه های بهتری خواهید داشت. با توجه به اینکه به شما کمک می کند تا هزینه های تبلیغات کسب و کار را کاهش دهید، هزینه کلی اداره کسب و کار نیز کاهش می یابد.

به دوران تاریکی قبل از اینکه سئو در زندگی ما وجود داشته باشد فکر کنید .قبل از سئو، مشتریان مطمئن نبودند که چگونه بهترین منبع را برای اطلاعاتی که علاقه مند به کسب آن هستند پیدا کنند. آیا آنها می دانستند چگونه می توانند برخی از اطلاعات را به دست آورند؟… مطمئنا، اما بهترین منبع برای آن نیست.

اکنون، آنها برای هر سؤال احتمالی که بخواهند بپرسند، آن را در اختیار دارند. قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام ، مشتریان با نگاه کردن به اطلاعات درهم ریخته ای که در یک وب سایت با آنها مواجه می شدند، بسیار مستعد غرق شدن بودند. همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت ها هرگز دلیل زیادی برای سازماندهی محتوای خود قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام نداشتند، مگر اینکه مطابق با انتظارات خود باشند.

این باعث شد که بازدیدکنندگان سایت به رمزگشایی بلوک های کلمات در صفحه سایت بپردازند و سعی کنند اطلاعاتی را که جستجو می کردند بیابند. امروزه، بازدیدکنندگان سایت شما با توجه به سال ها “تجربه” خود در استفاده از گوگل، انتظاراتی از ظاهر سایت و محتوای شما دارند. با فرض اینکه سایت شما مطابق با آن انتظار باشد، درک مشتری از سئوی مدرن منجر به بازدید بیشتر از سایت شما، نرخ تبدیل بالاتر و تعامل بیشتر مشتری در صفحات شما می شود.

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شرکتی در ایلام

داشتن رتبه های خوب در گوگل و بینگ اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. مشتریان تمایل دارند به برندهایی که در بالای صفحه نتایج ظاهر می شوند اعتماد کنند. آنها فرض می کنند که شرکت شما به دلیل خدمات نمونه ای که به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد رتبه خوبی دارد. شما در زمینه کسب و کار خود به یک رهبر تبدیل خواهید شد و همه در آن صنعت، از جمله رقبای شما، کسب و کار شما را تحسین خواهند کرد.

برخی از ابزار سئو سایت شرکتی در ایلام نیز می توانند برای بهبود شهرت شما مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای منتشر شده است که جنبه منفی کسب و کار شما را به تصویر می کشد، می توان از برخی تکنیک ها برای به حداقل رساندن اثرات مخرب آن استفاده کرد. رقابت در یک کسب و کار می تواند طبیعی باشد، اما گاهی اوقات می تواند بسیار سخت باشد، به خصوص اگر کسب و کار های زیادی در همان زمینه وجود داشته باشند.

برای متمایز شدن از بقیه، نیازی به استفاده از شیوه های تجاری نابهنجار ندارید سئو سایت شرکتی در ایلام می تواند رقابت را به پیاده روی در پارک تبدیل کند. حتی اگر تازه‌ترین شرکت کننده در خط کسب‌وکار هستید، باز هم می‌توانید بدون زحمت از سایر شرکت‌های تاسیس پیشی بگیرید.

روند اجرای سئو سایت شرکتی در ایلام

برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند.

سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند  و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند.

با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند. قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

به منظور رقابتي ماندن، كسب و كارها بايد حضور ديجيتالي خود را تنظيم كنند تا قابل مشاهده تر، ارزشمندتر و در دسترس مشتريان خود باشند. يكي از راه هاي مهم براي انجام آن؟ تمركز بر سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان براي وب سايت كسب و كار شما. اكنون ممكن است بپرسيد ارزش واقعي سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان چيست؟ چرا مهم است؟

خوب، بياييد نگاهي بيندازيم كه اجراي آن چه كاري مي تواند براي كسب و كار شما انجام دهد و چگونه مي تواند به يكي از موثرترين استراتژي هاي بازاريابي شما تبديل شود. سئو مخفف بهينه سازي موتور جستجو است كه فرآيند بهبود سايت شما براي افزايش ديد براي جستجوهاي خاص به شمار ميرود. هدف سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان بهبود كيفيت و كميت ترافيك وب سايت شما از طريق تغييرات در سايت است. اين به معناي پر كردن صفحات با كلمات كليدي مرتبط نيست، بلكه تمركز بر موارد حياتي وب مانند سرعت سايت، سازگاري با موبايل، تعامل و محتواي صفحات وب است.

كارشناسان موافقند كه بهينه سازي موفقيت آميز به همان اندازه كه به رهنمودها و بهترين شيوه هاي موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ پايبند است، به نيازهاي مشتري نيز پاسخ مي دهد. پيش‌بيني قصد مشتري، درك نوع محتوايي كه مي‌خواهند ببينند و ارائه بهترين پاسخ‌ها قلب سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان خوب است. اين به طور همزمان يك روش تحقيق مشتري و كانال فروش براي كسب و كار شما است و به شما اين امكان را مي دهد كه مشتريان خود و عادات آنها را بشناسيد.

نكته كليدي اين است كه بتوانيم عناصر فني و استراتژيك را در كنار هم قرار دهيم. تا به طور همزمان نيازهاي مشتري خود را برآورده كنيد و آن را به گونه اي ارائه دهيد كه براي موتورهاي جستجو جذاب باشد. زيبايي سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان در اين است كه هر كسي مي تواند آن را انجام دهد و از آن چيزي كه فكر مي كنيد در دسترس است. به جاي پرداخت هزينه براي تبليغات چاپي سنتي يا پست هاي حمايت شده، صرف زمان و تلاش براي درك اصول سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان و احتمالاً سرمايه گذاري روي چند ابزار، مي تواند به ارزش بلندمدت بيشتري براي كسب و كار شما منجر شود.

53.3٪  از كل ترافيك وب از جستجوي بدون تبليغات است و 60٪  از بازاريابان اظهار مي كنند كه بالاترين كيفيت كاربران احتمالي آنها از مشترياني است كه درگير سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان هستند. چرا اينطور است؟ زيرا آنها به دنبال راه حلي هستند و با قرار گرفتن در يكي از نتايج برتر شما نيازي را برآورده مي كنيد. رتبه بندي در صفحه اول گوگل براي ديده شدن توسط مشتريان ضروري است. صعود به موقعيت بالا مي تواند تقريباً نرخ كليك شما را نسبت به نقطه شماره دو دو برابر كند. و ادعاي يك قطعه ويژه (عنصر بالاي صفحه) مي‌تواند به شما كمك كند از نقطه اول پرش كنيد و در عين حال به طور بالقوه راه دومي را براي كليك مشتريان به وب‌سايت خود اضافه كنيد.

وقتي صحبت از تجربه وب شما شد، يك عنصر اصلي سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان كه به رشد خود ادامه مي دهد، بهينه سازي تجربه كاربر است. گوگل در سال 2021 تجربه كاربري را به عنوان يك عامل رتبه بندي در اولويت قرار مي دهد و از Core Web Vitals  جديد خود در كنار عوامل قبلي مانند سرعت صفحه براي كمك به تعيين اينكه آيا تعامل ارزشمندي ارائه مي دهيد يا خير، استفاده خواهد كرد. قطعه‌هاي ويژه و ساير عناصر در جستجو نيز با كشيدن پاسخ‌ها، تصاوير و ساير اطلاعات ارزشمند در خود صفحه جستجو، از اين ايده استفاده مي‌كنند. براي مشاغل، اين فقط به اين معني است كه شما بايد بر نيازهاي مشتريان خود تمركز كنيد.

چه چيزي مي خواهند بدانند؟ آنها مي خواهند چه كار بعدي انجام دهند؟ چه اطلاعات، منابع يا خدمات ديگري مي توانيد به آنها ارائه دهيد؟ با اولويت بندي نيازهاي مشتري خود در ابتدا، شانس بيشتري براي رتبه بندي بهتر، نگه داشتن آنها در سايت خود و تبديل شدن داريد. هر چه بيشتر اين اتفاق بيفتد، سايت شما معتبرتر خواهد بود و افراد بيشتري را وارد خواهيد كرد. و اين چرخه ادامه مي يابد.

مطالعه بيشتر: سئو سايت فروشگاهي در قم

سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان و رشد درآمد

يكي از عناصر تبديل كاربران به مشتري در هنگام بهبود رتبه‌بندي، آگاهي كلي از برند است. فقط با رسيدن به صفحه اول و نزديكتر شدن و نزديكتر شدن به نقطه بالا، نقاط تماس بيشتري ايجاد خواهيد كرد. حتي اگر روي سايت شما كليك نكنند، فقط با حضور در آنجا، مشتريان احتمالي شروع به مرتبط كردن نام تجاري شما با اين راه حل ها مي كنند.

اگر در حال رقابت بر روي عبارات جستجوي خاص با ساير مشاغل هستيد، اين امر به ويژه مهم است. شما مي‌خواهيد زماني كه افراد سؤالاتي را مطرح مي‌كنند يا مستقيماً محصول يا خدماتي را كه ارائه مي‌دهيد جستجو مي‌كنند، در ذهن آنها باشيد و اگر شما رقباي صاحب آن جستجوها هستند، به احتمال زياد آن فروش ارگانيك به آنها تعلق خواهد گرفت.

اگر به تازگي شروع به سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان براي كسب و كار خود كرده ايد، بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه تغييرات طولاني تري از يك جستجوي معين را هدف قرار دهيد. به عنوان مثال، به جاي تلاش براي رتبه‌بندي «خدمات حسابداري آنلاين»، از عبارت‌هايي مانند «خدمات حسابداري آنلاين براي مشاغل كوچك» يا «بهترين خدمات حسابداري آنلاين براي مشاغل كوچك در هرمزگان» استفاده ‌كنيد.

بله، اينها ترافيك جستجوي زيادي ايجاد نمي كنند. اما، رتبه بندي آنها بسيار آسان تر از عبارات كوتاه تر و رقابتي تر است. هر چه تعداد بيشتري از اين تغييرات طولاني‌تر را رتبه‌بندي كنيد، احتمال اينكه براي عبارت جستجوي كوتاه‌تر به سمت بالا حركت كنيد، بيشتر مي‌شود. و از طريق آن تمام آگاهي ساختمان شما در بازار هدف شما.

ديجيتال ماركتينگ و سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان

مانند هر چيزي كه به راه اندازي يك تجارت مربوط مي شود، سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان هميشه تغيير مي كند. موتورهاي جستجو به روز مي شوند، عوامل مختلف مهم مي شوند و ساير مشاغل روي استراتژي هاي خود براي رتبه بندي كار مي كنند. اين بدان معناست كه براي اجراي موفقيت آميز سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان، بايد از بهترين شيوه ها، راه حل ها و تغييرات مطلع باشيد.

اگرچه ممكن است اين كار اضافه به نظر برسد، اما در واقع يك مزيت براي كسب و كار شما است زيرا شما را در مورد فرآيندهاي آنلاين مطلع مي كند. سئو سايت فروشگاهي در هرمزگان مستقيماً با فناوري ديجيتال مرتبط است، به اين معني كه بسياري از اتفاقاتي كه با آن مي‌افتد، مي‌تواند به شما در درك روندهاي آنلاين كمك كند و به طور فعال به هرگونه تغيير عمده رسيدگي كنيد.

بعلاوه از طريق تحقيقات و به روز رساني سايت خود، اطلاعات بيشتري در مورد مشتريان، رقباي خود و تجربه ديجيتالي به طور كلي كسب مي كنيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب به لينك زير برويد: 

https://seonabz.com/store-seo-in-hormozgan/

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

كاملاً آن را دريافت مي كنم … شما يك وب سايت زيبا پيدا كرده ايد ، به آن افتخار مي كنيد ، اما نااميد شده ايد.

هيچ كس نمي تواند شما را در Google پيدا كند.

شما مي توانيد بهترين وب سايت در جهان را داشته باشيد اما اگر مردم نتوانند شما را به صورت آنلاين پيدا كنند ، هيچ گونه سوال يا فروش نخواهيد داشت.

به عنوان يك آژانس طراحي وب كه همچنين در زمينه SEO تخصص دارد ، مشتريان بالقوه اين سوالات را از ما مي پرسند:

– چرا مشتريان احتمالي ما نمي توانند ما را در Google پيدا كنند؟
– براي اينكه وب سايت خود را در صفحه اول Google قرار دهيم ، بايد چه كار كنيم؟

Google شماره يك وب سايت پربازديد است و بيشترين ميزان جستجو را به وب سايت هاي جهان هدايت مي كند. به همين دليل حضور پررنگ در نتايج جستجو بسيار مهم است.

واقعاً مهم است كه شما به عنوان صاحب مشاغل بدانيد كه وب سايت شما چه مشكلي دارد و براي رفع آن چه كاري مي توانيد انجام دهيد.

با مرور صدها وب سايت در طي چند سال گذشته ، متوجه شدم كه 11 دليل اصلي وجود دارد كه وب سايت شما در نتايج جستجو رتبه خوبي ندارد.

بنابراين ، اگر از عملكرد وب سايت خود نااميد شده ايد و مي خواهيد سريع به راه حل هاي رفع آن پي ببريد ، به مكان مناسب رسيده ايد.

فروش وب سايت را افزايش دهيد

1. رقبا

بيا با آن روبرو شويم. شلوغي برخي از صنايع بيشتر از صنايع ديگر است و ممكن است برخي از رقباي شما بودجه زيادي براي بازاريابي در پشت خود داشته باشند. به همين دليل است كه ممكن است شما در صفحه اول براي كلمات كليدي اصلي خود رتبه بندي نكنيد.

چگونه مي توانيد رقبا را بررسي كنيد؟

با جستجوي ساده محصولات يا خدمات اصلي در Google ، اندازه و وزن رقابت به شما نشان مي دهد.

به جستجوي زير براي “تختخواب هاي فروشي” نگاهي بيندازيد.

همانطور كه مي بينيد ، تعداد نتايج مسخره است (بيش از 173 ميليون). اگرچه بسياري از اين نتايج مرتبط نيستند ، شما همچنان با DFS ، Argos و Dreams رقابت مي كنيد. اينها همه سازمانهاي عظيمي هستند و احتمال اينكه وب سايت مشاغل كوچك خود را در صفحه اول قرار دهيد بسيار كم است.

در مورد رقابت خود چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

مي توانيد سعي كنيد روي بخش خاصي از بازار هدف خود تمركز كنيد.

به جاي تلاش براي رتبه بندي ملي براي كلمه كليدي “تختخواب هاي فروشي” ، مي توانيد بر روي مخاطبان محلي مانند “تختخواب هاي فروشي در منچستر” تمركز كنيد.

اگر به دنبال بازار كوچكتر برويد ، رقابت كمتري وجود دارد و شانس بيشتري براي رتبه بندي بالاتر براي آن موقعيت جغرافيايي وجود دارد.

گزينه ديگر يافتن جايگاهي در صنعت شماست. به جاي هدف براي “تختخواب براي فروش” مي توانيد به سراغ “تختخواب هاي كودك براي فروش” برويد.

رقابت براي جستجوي خاص بيشتر به مراتب كمتر است و شما شانس بيشتري براي عملكرد خوب در نتايج جستجو داريد.

شما بايد واقع بين باشيد و اگر رقباي شما همه سازمان هاي بزرگي هستند ، ممكن است مجبور باشيد استراتژي خود را تنظيم كنيد. در دراز مدت از من تشكر خواهيد كرد

2. Google وب سايت شما را ايندكس نكرده است

اگر يك وب سايت كاملاً جديد داريد و در Google خود را نشان نمي دهيد ، ممكن است به اين دليل باشد كه Google هنوز شما را ليست نكرده است.

چگونه بفهميم وب سايت شما ايندكس شده است يا خير.
بنابراين ، چگونه مي دانيد كه وب سايت شما در Google ليست شده است؟

با استفاده از پيشوند زير در جستجوي گوگل مي توانيد به اين موضوع پي ببريد.

سايت: Yourite.com (بدون “www.” و “/”)

اگر مي توانيد وب سايت خود را در نتايج جستجو نشان دهيد و در بالاترين سطح قرار داريد ، ديگر جاي نگراني نيست. اين به اين معني است كه شما ايندكس شده ايد. معمولاً ليست كاملي از همه صفحات وب خود را مشاهده خواهيد كرد و اين همان چيزي است كه شما به آن اميدوار هستيد.

از طرف ديگر ، اگر در بالاي صفحه نيستيد يا اصلاً خود را نشان نمي دهيد ، اين احتمال وجود دارد كه Google هنوز وب سايت شما را ايندكس نكرده است.

چگونه مي توانيد وب سايت خود را با گوگل فهرست بندي كنيد؟

به هر حال Google بايد سرانجام وب سايت شما را پيدا كند ، اما ممكن است چند هفته طول بكشد. نه تنها اين ، اگر مشكلي در سايت شما رخ دهد ، شما تا هفته ها از اين موضوع اطلاع نخواهيد داشت.

بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد افزودن وب سايت خود به Google Search Console (ابزارهاي وب مستر قبلي) و تهيه نقشه سايت براي آنها است.

اين به گوگل مي گويد كه مي خواهيد كدام صفحات را در نتايج جستجوي خود نشان داده و روند كار را تسريع كنيد. همچنين در صورت وجود هرگونه خطاي فني در وب سايت شما به شما اطلاع خواهد داد.

3. وب سايت شما براي موبايل مناسب نيست

در اين شكي نيست استفاده از تلفن همراه سبقت گرفتن از دسك تاپ است ، به همين دليل داشتن يك وب سايت دوستانه براي موبايل امري حياتي است. اگر اين كار را نكنيد ، به طور جدي بر روي رتبه بندي شما در نتايج جستجوي تلفن همراه تأثير مي گذارد.

در حالت ايده آل ، وب سايت شما بايد “پاسخگو” باشد ، به اين معني كه وقتي سايت شما از طريق تلفن همراه يا iPad مشاهده مي شود ، شكل آن دستگاه خاص را مي گيرد. اين نبايد كار سختي باشد و به كشيدن و فشار دادن نياز دارد. اين تجربه كاربر بدي است ، به همين دليل Google شما را مجازات خواهد كرد.

چگونه مي توان فهميد كه آيا وب سايت شما پاسخگو است يا خير
براي اينكه بفهميد آيا وب سايتي پاسخگو داريد از ابزار Google Friendly Test Friendly بازديد كرده و URL وب سايت خود را وارد كنيد.

اين كار شما را به صورت پاس يا شكست نشان مي دهد.

چگونه مي توانيد وب سايت خود را پاسخگو نشان دهيد

اگر يك طراح وب سايت شما را ايجاد كرده است ، در مورد پاسخگو بودن با آن صحبت كنيد. اگر خوش شانس باشيد ، گران نخواهد بود!

اگر از وردپرس استفاده مي كنيد و وب سايت خود را مديريت مي كنيد ، مي توانيد يك قالب جديد وردپرس نصب كنيد كه پاسخگو باشد. همچنين ممكن است بتوانيد همان مضمون را حفظ كنيد اما يك پلاگين اضافي بخريد تا بتواند آن را در تست دوستانه تلفن همراه بگذارد.

بدترين حالت ، ممكن است مجبور شويد وب سايت خود را دوباره طراحي كنيد. تبديل يك وب سايت قديمي هميشه آسان نيست و ممكن است صرف هزينه براي يك طراحي جديد كاملا آسان تر باشد.

داشتن يك وب سايت پاسخگو بسيار مهم است ، هم براي سئو و هم براي تجربه كاربر.

4. برچسب هاي متا بهينه نشده است

موتورهاي جستجو از داده هاي Meta براي بررسي اينكه وب سايت شما در چه زمينه اي است استفاده مي كنند. هر يك از صفحات وب شما داراي مجموعه متا تگ هاي خاص خود است و مي توان آنها را براي توصيف محتواي آن صفحه بهينه كرد.

برخي از اين اطلاعات در واقع در نتايج جستجو نشان داده مي شوند ، بنابراين شما بايد بدانيد كه چگونه آنها را تغيير دهيد زيرا اين اولين چيزي است كه بازديدكنندگان شما قبل از كليك بر روي سايت شما مشاهده مي كنند.

عنوان شما و برچسب هاي Meta شما

11 دليل براي رتبه بندي نكردن در Google و نحوه رفع آن

چگونه مي توانيد متا داده خود را بررسي كنيد؟

مي توانيد با استفاده از اين ابزار ليستي از صفحات خود را به همراه برچسب هاي متا آنها جمع آوري كنيد. آدرس هاي اينترنتي خود را به راحتي وارد جعبه كنيد و روي ارسال كليك كنيد. شما مي توانيد ليست كامل را بارگيري كرده و آنچه را Google مي تواند ببيند مشاهده كنيد.

به شرطي كه از سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس استفاده كنيد ، به راحتي مي توانيد با استفاده از تنظيمات هر صفحه ، متا تگ هاي خود را به روز كنيد.

چگونه مي توانيد برچسب هاي عنوان خود را بهبود ببخشيد

برچسب هاي عنوان شما بسيار مهم هستند و بسته به آنچه در آنها قرار مي گيريد ، بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تأثير مي گذارند. اينجا نكاتي وجود دارد:

  • كلمات كليدي را كه مي خواهيد براي آنها رتبه بندي كنيد ، قرار دهيد
  • طول را كمتر از 55 نويسه نگه داريد تا موتورهاي جستجو كوتاه نكنند
  • به جاي “تختخواب |.” از يك جمله جمله مانند “فروش تختخواب در تختخواب يك نفره و دو نفره” استفاده كنيد تخت هاي يك نفره | تختخواب دو نفره | تختخواب ارزان »

چگونه مي توانيد توصيفات Meta خود را بهبود ببخشيد؟

توضيحات متاي شما در رتبه بندي شما حساب نمي شود اما در نرخ كليك شما حساب مي شود. به همين دليل مهم هستند. در اينجا چند نكته:

  • سوالي بپرسيد؟ اين يك روش خوب براي فريب بازديدكننده بالقوه شما به عنوان مثال است. چرا وب سايت من در Google رتبه بندي نمي كند؟
  • طول را زير 155 نويسه نگه داريد تا موتورهاي جستجو كوتاه نكنند
  • براي سهولت در تماس با ديگران ، تماس با اقدام يا شماره تلفن را در آن بگنجانيد

سئو وردپرس

اگر از پلتفرم وردپرس استفاده مي كنيد ، مي توانيد افزونه Yoast SEO را نصب كرده و تغييرات را به راحتي انجام دهيد.

براي كسب راهنمايي هاي بيشتر درباره SEO در مورد صفحه ، مي توانيد اين مقاله را بخوانيد.

5. بهينه سازي محتواي ضعيف

آيا محتواي وب سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه كرده ايد؟

باور كنيد يا نه ، گوگل در واقع به كمك شما نياز دارد. ما دوست داريم فكر كنيم كه آنها همه پاسخ ها را دارند ، اما در واقع شما بايد كاري انجام دهيد كه خودتان انجام دهيد.

بيش از 200 شاخص وجود دارد كه Google براي رتبه بندي وب سايت شما در نتايج جستجو استفاده مي كند. با افزودن و ويرايش عناصر مختلف در وب سايت از جمله برچسب هاي متا مانند مواردي كه در مرحله 4 ذكر كرديم ، بيشتر آنها قابل بهبود است.

چگونه مي توانيد بفهميد كه SEO در صفحه شما بد است؟

براي بررسي نمره SEO خود مي توانيد از ابزار رايگان من استفاده كنيد. URL وب سايت خود را وارد كرده و كلمه كليدي مورد نظر خود را براي قرار دادن رتبه بالا قرار داده و enter را بزنيد.

اين به شما نمره اي از 100 مي دهد و به شما مي گويد كه كدام مناطق نياز به توجه شما دارند.

چگونه مي توانيد SEO داخلي خود را بهبود ببخشيد؟

من توصيه مي كنم كه براي هر صفحه از وب سايت خود روي يك موضوع اصلي تمركز كنيد. اگر مي خواهيد رتبه بندي قوي موتورهاي جستجو داشته باشيد ، از عناوين صفحه ، نام فايل هاي تصويري و پيوندهاي داخلي بايد مورد بررسي قرار گيرد.

6. محتواي با كيفيت كافي نيست

من صادقانه اعتقاد دارم كه محتواي با كيفيت بالا بيشترين تفاوت را در عملكرد وب سايت شما هنگام رسيدن به رتبه بالا دارد.

وب سايت شما بايد از محتواي مناسبي برخوردار باشد تا عملكرد خوبي در نتايج جستجو داشته باشد. من بارها و بارها اين را ديده ام. مردم براي يك وب سايت كاملاً جديد 1000 پوند پرداخت مي كنند و سپس خود را با محتواي بي كيفيت نااميد مي كنند.

توصيه مي شود كه هر صفحه در وب سايت شما حداقل 300–400 كلمه محتواي داشته باشد. اين به گوگل اطمينان كافي مي دهد كه اطلاعات موجود در آن صفحه تا حدي ارزشمند است. كمتر از اين و وب سايت شما احتمالاً رتبه خوبي نخواهد داشت.

نحوه بررسي تعداد كلمات در صفحه

مي توانيد از اين ابزار براي شمردن تعداد كلمات در هر صفحه وب استفاده كنيد. من توصيه مي كنم كه هر صفحه در وب سايت شما بايد حداقل 300–400 كلمه محتوا داشته باشد. با اين حال ، هيچ قانون سخت و سريعي در اين مورد وجود ندارد.

به عنوان مثال ، بيشتر صفحات وب سايت من حاوي 500–1000 كلمه است و برخي از پست هاي وبلاگ من بيش از 2000 كلمه هستند (از جمله اين يكي).

من شخصاً دريافتم كه هرچه محتواي طولاني تر باشد ، اطلاعات مفيدتر هستند. يك استدلال اضافي در مورد SEO براي محتواي بيشتر وجود دارد. محتواي بيشتر = فرصت بيشتر براي درج كلمات كليدي بيشتر.

چگونه مي توانيد آن را برطرف كنيد؟

به سادگي مي توانيد صفحات موجود خود را ويرايش كنيد تا تعداد كلمات را افزايش دهيد. حتي مي توانيد براي توليد محتواي خود به طور منظم به نويسنده اي پول پرداخت كنيد. بسته به زماني كه طول مي كشد و تحقيقات انجام شده ، قيمت هر نويسنده متن در حدود 100 تا 200 پوند در هر صفحه است.

در اينجا چهار نكته من براي نوشتن مطالب بهتر آورده شده است.

  • محتواي مفيدي ايجاد كنيد كه مخاطبان شما را آموزش دهد.
  • نوشتار خود را به مشتري ايده آل خود هدايت كنيد
  • روي مشكلات مشتريان خود تمركز كنيد و به آنها كمك كنيد تا آنها را برطرف كنند
  • اينقدر از صحبتت دست بردار

7. بدون بك لينك با كيفيت بالا

بك لينك ها دقيقاً همانطور كه به نظر مي رسند هستند. پيوندهايي كه به وب سايت شما بازمي گردند.

كيفيت و حجم بك لينك هاي شما نشانه اي قوي از قابل اعتماد بودن و قابل اعتماد بودن وب سايت شما است. موتورهاي جستجو هنگام ذكر سايت شما در نتايج جستجو ، اين مورد را در نظر مي گيرند.

كيفيت در مورد بدست آوردن بك لينك بسيار مهمتر از كميت است. پيوند يك وب سايت مربوطه در جايگاه شما بسيار ارزشمندتر از 100 پيوند از وب سايت هاي بي كيفيت است.

چگونه مشخصات بك لينك خود را بررسي كنيم.

چند ابزار وجود دارد كه به شما نشان مي دهد كدام وب سايت ها به وب سايت شما لينك مي شوند.

Free Backlink Checker ابزاري رايگان است كه به شما ليستي از وب سايت هاي پيوند دهنده به وب سايت شما را مي دهد.

Open Site Explorer ، Majestic SEO و Ahrefs خدماتي پولي هستند كه به شما در ارائه معيارهاي بيشتري كمك مي كنند و به شما نشان مي دهند كه كدام پيوندها قدرتمندترين پيوندهاي شما هستند.

معمولاً براي آزمايش نرم افزار مي توانيد يك دوره آزمايشي رايگان را شروع كنيد.

چگونه مي توان پيوندهاي با كيفيت بيشتري ايجاد كرد؟

با گذشت زمان ممكن است به طور طبيعي برخي لينك ها را از وب سايت هاي ديگر بدست آوريد. با اين حال ، نمي توانيد به اين اعتماد كنيد.

نحوه كسب بك لينك

اگر روي تهيه محتواي با ارزش و با كيفيت تمركز كنيد ، احتمال مواجهه با شما افزايش مي يابد. با بهينه سازي عناصر موجود در صفحه همانطور كه در مرحله 4 و 5 بحث كردم ، افراد بيشتري وب سايت شما را پيدا مي كنند و مي خواهند دوباره به آن پيوند دهند.

همچنين مي توانيد با ساير صاحبان وب سايت در فضاي خود تماس بگيريد و محتواي خود را با آنها به اشتراك بگذاريد. اميدوارم كه آنها دوباره به آن پيوند دهند. حداقل مي توانيد از آنها سال كنيد كه آيا به شما اجازه مي دهند محتوايي براي وب سايت آنها بنويسيد و در آن پيوندي داشته باشيد.

8. عدم فعاليت در شبكه هاي اجتماعي

اگر وب سايتي داريد اما از رسانه هاي اجتماعي استفاده نمي كنيد ، مي تواند بر رتبه بندي موتور جستجوي شما تأثير بگذارد. كمبود فعاليت در شبكه هاي اجتماعي نشانه ديگري است كه نشان مي دهد وب سايت شما به اندازه رقبا قابل اعتماد نيست. دقيقاً مانند بك لينك ، تعامل در شبكه هاي اجتماعي به فاكتور اعتماد كلي شما مي افزايد. به طور خلاصه ، هرچه اجتماعي تر ، بهتر است.

چگونه فعاليت رسانه هاي اجتماعي خود را حسابرسي كنيم؟

از BuzzSumo بازديد كرده و URL وب سايت خود را در قسمت جستجوي آنها جاي گذاري كنيد. اين بيشترين محتواي به اشتراك گذاشته شده در وب سايت شما را نشان مي دهد. اين يك سرويس پولي است ، اما آنها برخي از اطلاعات را به صورت رايگان به شما نشان مي دهند.

چگونه مي توانيد تعامل در شبكه هاي اجتماعي را بهبود ببخشيد؟

اطمينان حاصل كنيد كه پروفايل هاي شبكه هاي اجتماعي براي تجارت خود داريد و آنها را مرتباً با پيوندهايي به وب سايت خود به روز مي كنيد. فيس بوك ، توييتر ، Pinterest ، LinkedIn و Instagram محبوب ترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي هستند ، خوب است اگر قبلاً اين كار را نكرده ايد با اينها شروع كنيد.

نكات مربوط به شبكه هاي اجتماعي

  • تمركز خود را بر تهيه محتواي سازگار ، با كيفيت بالا يا سرگرم كننده بگذاريد كه باعث افزايش سهام مي شود.
  • محتواي جديد و قديمي خود را در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذاريد.
  • دكمه هاي اشتراك شبكه هاي اجتماعي را به وب سايت خود اضافه كنيد
  • براي افزايش تعامل بيشتر ، در هر مقاله قابليت هاي Tweetweet را اضافه كنيد.

9. وب ساز بد

اگر سايت خود را با استفاده از يك وب سايت ساز DIY ساخته ايد ، ممكن است در رتبه بندي در نتايج جستجو مشكل داشته باشيد.

من درك مي كنم كه جذابيت ، كشيدن و رها كردن سازندگان وب سايت روشي آسان و ارزان را براي ايجاد وب سايت در عرض چند دقيقه ارائه مي دهد. يك مشكل وجود دارد: من به ندرت يك وب سايت DIY با عملكرد بالا را در نتايج جستجو ديده ام.

من معتقدم به اين دليل است كه اين ابزارها كد اضافي زيادي ايجاد مي كنند كه بر عملكرد وب سايت شما تأثير مي گذارد.

در اينجا چند دليل وجود دارد كه ممكن است وب سايت DIY شما رتبه خوبي نداشته باشد.

  • گزينه هاي اساسي SEO شما محدود است
  • صفحات وب شما به دليل قابليتهاي اضافي بيشتر به طول مي انجامد
  • در مقايسه با ساير سيستم عامل ها افزونه هاي SEO بسيار كمتري دريافت مي كنيد

اگر يك وب سايت DIY داشته باشيد چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

با تمام توان خود سعي كنيد وب سايت خود را با استفاده از مراحل قبلي در اين مقاله بهينه كنيد و مطمئن شويد كه سرعت بارگذاري صفحه شما كمتر از 5 ثانيه است. گذشته از اين ، كارهاي زيادي نمي توانيد انجام دهيد. اين يك روش سريع و آسان براي آنلاين شدن است اما انتظار سيلاب ترافيك را نداريد.

ما اخيراً مقاله اي نوشتيم كه در آن وب سايت هاي DIY و طراحان وب را با يكديگر مقايسه كرديم. با خيال راحت نگاهي بيندازيد تا بيشتر بدانيد.

اگر وب سايت خودتان را دوست داريد اما نگران از دست دادن سبك خود هستيد ، اين كار را نكنيد. اكثر طراحان وب مي توانند وب سايتي براي شما بسازند كه ظاهري يكسان داشته باشد اما بسيار كارآمدتر خواهد بود.

10. سرعت بارگيري صفحه ضعيف است

گوگل انتظار دارد وب سايت شما سريعاً بارگيري شود تا كاربران آنها را راضي نگه دارد. اين يعني كمتر از 5 ثانيه. بيش از اين و ممكن است خطر جريمه شدن توسط Google را داشته باشيد.

چگونه مي توان سرعت بارگذاري صفحه خود را بررسي كرد؟

با مراجعه به Gt Metrix و وارد كردن URL خود مي توانيد مدت زمان بارگيري وب سايت خود را بفهميد. اين به شما زمان مي دهد و تا زماني كه زير 5 ثانيه باشد شما خوب خواهيد بود.

چگونه مي توانيد سرعت وب سايت خود را افزايش دهيد؟

همراه با سرعت بارگيري در چند ثانيه ، از 100 امتياز به شما مي دهد و مشكلات دقيق وب سايت را به شما ارائه مي دهد.

سپس مي توانيد اقدامات مربوطه را براي سرعت بخشيدن به وب سايت خود انجام دهيد. اين ممكن است شامل شود ،

  • اهرم ذخيره مرورگر
  • بهينه سازي تصاوير
  • فشرده سازي gzip را فعال كنيد

اگر اين موضوع كمي فني به نظر برسد ، مي توانيم كمك كنيم. اگر دوست داريد به ما كمك كنيم ، يك سرويس سرعت وب سايت ارائه مي دهيم. در صورت تمايل با ما تماس بگيريد تا اين امر را ترتيب دهيم.

11. مجازات رسمي

نه اينكه شما را گيج كند بلكه بين “مجازات شدن وب سايت شما” و “ضربه پنالتي بودن” تفاوت وجود دارد. تا اين لحظه ما فقط درمورد مواردي بحث كرده ايم كه باعث مي شود Google سايت شما را بي ارزش كند. به مناسبت ، ممكن است Google مجازات رسمي صادر كند.

مجازات شدن وب سايت شما به ندرت اتفاق مي افتد. اما اگر در گذشته در نتايج جستجو عملكرد خوبي داشته ايد اما ديگر نه ، اين ممكن است نشانه اي از اقدامات Google عليه وب سايت شما باشد.

دو روش معمول براي جريمه شدن وب سايت شما توسط Google عبارتند از:

بهينه سازي بيش از حد (در صفحه): اين معمولاً به اين معني است كه سعي كرده ايد كلمات كليدي خود را در هر URL ، عنوان ، برچسب هاي عنوان ، Alt Text و غيره قرار دهيد. اين نوع تاكتيك طبيعي نيست و ديگر كار نمي كند. استفاده از كلمات كليدي يكسان در سرتاسر وب سايت شما باعث پرچم قرمز موتورهاي جستجو مي شود.

ايجاد لينك غير طبيعي (خارج از صفحه): به دست آوردن لينك به وب سايت خود مهم است ، اما شما بايد اين كار را به روش صحيح انجام دهيد. خريد پيوندها ، تعويض پيوندها ، پيوندهاي بي كيفيت و لنگر متن غير طبيعي روش ديگري براي جريمه شدن سايت شماست.

چگونه مي توان ديد كه وب سايت شما با مجازات برخورد كرده است؟

وارد حساب كنسول جستجوي گوگل خود شويد. هنگامي كه وب سايت خود را از ليست انتخاب كرديد ، مي توانيد از منوي سمت چپ براي رفتن به:

جستجو در ترافيك> اقدامات دستي

اميدوارم ، اين عبارت “هيچگونه اعمال دستي وب اسپم يافت نشد” ، كه به اين معني است كه مجازات نشده ايد.

چگونه مي توان از پنالتي توسط گوگل بازيابي كرد

اگر مجازات شده ايد ، پايان دنيا نيست ، اما توجه فوري شما را مي طلبد.

Google به شما اطلاع مي دهد كه چرا وب سايت شما را جريمه كرده اند. پس از رفع مشكل خاص ، مي توانيد “درخواست تجديد نظر” را به Google ارسال كنيد. سپس Google بررسي مي كند كه شما مشكل را اصلاح كرده ايد. اگر همه چيز خوب باشد ، آنها پنالتي را حذف مي كنند.

به طور خلاصه

كارهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي بهبود ديد خود در نتايج جستجو انجام دهيد. بيشتر آنها بدون نياز به يك شركت سئو توسط خود شما انجام مي شود. هرچه اطلاعات بيشتري در مورد وب سايت خود داشته باشيد ، اگر تصميم بگيريد بعداً شخصي را استخدام كنيد ، راحت تر خواهد بود.

به شما

آيا صعود به صفحه اول Google براي شما دشوار است؟ اكنون كه مقاله را خوانديد ، آيا در مورد كارهايي كه بايد انجام دهيد كمي واضح تر هستيد؟ من دوست دارم از شما چيزي بشنوم ، بنابراين لطفاً در نظرات زير به من اطلاع دهيد.

براي اينكه بدانيد چرا وب سايت شما آنطور كه بايد عمل نمي كند ، يك نقد وب سايت رزرو كنيد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

شايد شما شغلي داريد اما دوست داريد چند دلار اضافي براي پرداخت آن تعطيلات رويايي يا شايد ماشين دوم بدست آوريد. انگيزه شما هرچه باشد ، مي خواهيد چيزي را انتخاب كنيد كه براي شروع به زمان و هزينه زيادي نياز نداشته باشد. در اين پست ، من چهار روش كسب درآمد از خانه را شرح مي دهم.

تنها سوال اين است كه شما چه خدمتي يا محصولي را ارائه خواهيد داد؟

بر اساس تجربه شخصي ، من بهترين ايده هاي خود را براي كسب درآمد از راحتي خانه با شما به اشتراك مي گذارم.

پول اضافي مي خواهيد؟ يكي از اين گزينه هاي WFH را امتحان كنيد
با تشكر از ظهور سرويس هايي مانند Uber ، Airbnb و WeGoLook ، اين كنسرت جايي است كه در آن قرار دارد. در اينجا چهار روش براي كسب درآمد از خانه آورده شده است.

1. فريلنسر

اگر چند سال است كه كار مي كنيد ، به احتمال زياد چند نكته را ياد گرفته ايد. بنابراين در ليست ليستي از راه هاي كسب درآمد از خانه ، فروش مهارت هاي حرفه اي خود قرار داريد.

شايد شما مهارت ديوانه PhotoShop را داريد يا مي توانيد كتاب ها را متعادل كنيد ، بازاريابي از شبكه هاي اجتماعي را انجام دهيد يا داده هاي ديگري را وارد كنيد مانند ديگران. ارائه اين مهارت ها به دوستان ، خانواده و ديگران در خارج از ساعت كار راهي خوب براي كسب درآمد از خانه است.

اگر مهارتي داريد ، احتمال اينكه كسي بابت آن به شما پول بدهد بسيار خوب است.

مزاياي فريلنسينگ در زمينه تخصص فعلي شما به شرح زير است:

هيچ منحني يادگيري وجود ندارد شما آماده ارائه تخصص خود بلافاصله و با اطمينان هستيد.
شما روابط موجود و ارتباطات صنعتي داريد كه ممكن است علاقه مند شوند شما را به صورت قراردادي استخدام كنند.
اين يك پيشنهاد نسبتاً كم هزينه و شروع سريع است.
تا زماني كه آماده ادامه كار نباشيد ، مي خواهيد از هرگونه درگيري احتمالي با كارفرماي تمام وقت فعلي خود جلوگيري كنيد. به عنوان مثال ، شما نمي خواهيد به مشترياني نزديك شويد كه در غير اين صورت شما را از طريق شركتي كه حقوق شما را مي پردازد استخدام مي كنند. بيشتر مشاغل از اين بابت اخم مي كنند.

براي چند نكته خوب در مورد تبديل شدن به يك فريلنسر موفق ، اين پست عالي Lifehack را بررسي كنيد.

2. برنامه ريزي عروسي

چند سال پيش ، همسرم جنيفر قبل از بازگشت به مدرسه براي گرفتن مدرك روانشناسي قانوني ، مدتي يك برنامه ريز عروسي بود.

اين شامل همزمان شعبده بازي كردن با چندين جدول زماني در حالي كه به عنوان دوست و محرم زوجين هستيد.

براي كساني كه مهارت هاي سازماني ، حوصله و سبك عالي دارند ، اين كار به راحتي از خانه انجام مي شود. چند نكته:

با تعادل قابل پرداخت روز عروسي ، يك نگهدارنده از جلو بگيريد.
جنيفر از پي پال براي فاكتورگيري و پردازش پرداخت استفاده كرد ، اما تعداد سرويس هاي به همان اندازه خوب كه روند كار را براي همه طرف ها آسان مي كند ، در حال افزايش است.
برنامه ريزي عروسي يك كار دهان به دهان است ، بنابراين به محض بازگشت زن و شوهر از ماه عسل ارجاع و گواهي نامه بگيريد. گواهي نامه ، همراه با عكس هاي اين رويداد را در وب سايت خود به اشتراك بگذاريد (ابتدا از زوجين اجازه استفاده از كلمات و تصاوير آنلاين خود را بگيريد).

3. وبلاگ نويسي

آيا اگر بتوانيد با به اشتراك گذاشتن نظرات خود مقداري خمير بدست آوريد ، عالي نخواهد بود؟ همانطور كه معلوم شد ، مي توانيد.

شايد شما مي خواهيد محصولات زيبايي را آزمايش و بررسي كنيد يا بينش تخصصي در مورد نحوه آموزش سگ ها ارائه دهيد. شايد شما مايل باشيد دستور العمل هاي مورد علاقه خود را به اشتراك بگذاريد ، از جمله فيلم هاي كوتاه نشان مي دهد كه چگونه يك غذاي عالي درست كنيد.

زيبايي يك وبلاگ اين است كه تقريباً در هيچ زماني راه اندازي نمي شود.

در اينجا نحوه كسب درآمد از اولين وبلاگم (كه اكنون بيش از 25000 دنبال كننده دارد) است:

من اسپانسرهاي وبلاگ را پيدا كردم

بخش حامي مالي را در وبلاگ خود تنظيم كنيد كه هر حامي يك صفحه اختصاصي دارد. براي هرگونه خدمات اضافي كه به حامي مالي ارائه مي دهيد ، مي توانيد هزينه اضافي را پرداخت كنيد (در مورد من طراحي و نوشتن بود).

من شروع به صحبت / مشاوره كردم

از وبلاگ خود به عنوان سكوي پرشي براي درآمد جانبي مانند سخنراني با حقوق و مشاوره استفاده كنيد. درآمد اضافي من در نهايت به حدي رسيد كه از پولي كه از حمايت مالي به دست آورده بودم بسيار فراتر رفت.

4. نوشتن اشباح

Ghostwriting نوعي نوشتن مقاله ، پست وبلاگ و كتاب است تا ديگران به عنوان كتاب شخصي خود منتشر كنند.

آنچه در مورد شبح عالي است اين است كه بازار بزرگي براي اين سرويس وجود دارد. مشاغل بي شماري مشتاق ايجاد محتواي با كيفيت هستند ، اما يا وقت كافي ندارند و يا استعداد نوشتن (يا هر دو) را براي انجام كار خودشان ندارند.

با انجمن نويسندگان حرفه اي كانادا شروع كنيد.

اين سايت نه تنها اطلاعات مفيدي مانند نرخ هاي پيشنهادي را ارائه مي دهد ، بلكه شبكه پشتيباني از نويسندگان باتجربه و مبتدي را نيز ارائه مي دهد كه مي توانند به شما در شروع كار كمك كنند. PWAC حتي فرصت هاي نوشتن پولي را ارسال مي كند.

ساير نكات:

تصميم بگيريد كه چه نوع نوشتاري را مي خواهيد انجام دهيد (به عنوان مثال پست هاي وبلاگ ، مقالات مجله ، سخنراني ها ، مشخصات فني).
نرخ هاي خود را بر اساس اهداف و تجربه درآمد خود تنظيم كنيد. من براي “شبح” دادن كتاب ، مبلغي بين 15،000 تا 25،000 $ ، براي مقاله يا پست وبلاگ (حداكثر 750 كلمه) ، 900 دلار هزينه ثابت دريافت مي كنم. همچنين مي توانيد به صورت كلمه اي يا صفحه اي شارژ كنيد.

پروژه هاي خود را مديريت كنيد. به عنوان مثال ، تعداد مشخصي ويرايش را كه مي خواهيد از ابتدا انجام دهيد ايجاد كنيد و به آن پايبند باشيد.
با تحويل به موقع كار با كيفيت ، شهرت خوبي كسب كنيد و مراجعه به سايت انجام شود.

يك بار ديگر ، ما در يك اقتصاد گيگ زندگي مي كنيم كه در آن فناوري و تغيير نگرش در مورد كار براي همه آسان است كه زنجير خود را آويزان كنند و به جهانيان بگويند كه براي تجارت باز هستند.

اگرچه ممكن است مثالهاي فوق در خانه چرخ شما وجود نداشته باشد ، اما آنها نشان مي دهند كه مي توانيد از خانه درآمد كسب كنيد به شرط اينكه موارد زير را انجام دهيد:

مشخص كنيد چه كاري دوست داريد انجام دهيد و در انجام آن مهارت داريد – و بله ، به هر دو نياز داريد.
از كوچك شروع كنيد و روي ميوه هاي كم آويز تمركز كنيد (به عنوان مثال روي روابط و ارتباطات موجود براي كار و مراجعين ضربه بزنيد).
اگر شغل روزانه داريد ، با سرعتي متناسب با برنامه فعلي و زمان مورد نياز خود كار كنيد. شما مي خواهيد در برنامه حاشيه خود كم قول بدهيد و بيش از حد تحويل دهيد.

http://webnabz.com/



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

همواره براي مهندسان كار هايي وجود داشته است كه باعث عصبانيت آن ها مي شود، اما گاهي مهندسان خود را با موقعيت وفق مي دهند. اين ليست ممكن است باعث جوشيدن خون شما و خارش پوست شما شود. ما يك نژاد ويژه هستيم، ما مهندسين هستيم و همه ما به نظر ميرسد ناسازگاريهاي مشابهي داشته باشيم. بنابراين، در اينجا ۹ چيز خاص كه مهندسان از آن نفرت دارند را ليست كرده ايم.

 

۱) تماس هاي تلفني
اگر شما يك مهندس سايت هستيد، احتمالا زمان زيادي را صرف تلفن مي كنيد، اما هنوز هم آزار دهنده است، درست است؟ چرا همه نمي توانند همه چيز را با ايميل انجام دهند، بسيار آسان تر خواهد بود. تنها چيزي كه بدتر از صحبت در تلفن است؟ كنفرانس ويديويي در اسكايپ است.

۲) تاخير
اين يكي كمي عجيب و غريب است، همانطور كه مي بينيم بيشتر ما پروژه هاي مهندسي را پشت سر مي گذرانيم. اما زماني كه ما براي برخي چيزها دير مي كنيم، دچار استرس مي شويم. تنها راه غلبه اين است كه همه ي جنبه ها را در نظر بگيريم. آيا واقعا مهم است اگر ما براي رسيدن دندانپزشك چند دقيقه تاخير داشته باشيم؟ يا براي يك نشست چند دقيقه دير برسيم؟ اضطراب خود را كاهش دهيد؛ زندگي خيلي كوتاه است.

۳) پرداخت پول به افراد ديگر براي انجام كارها
ما دوست داريم سعي كنيم همه كارهاي خود را انجام دهيم، اين را يك افتخار مي دانيم. بنابراين، دفعه بعد كه شما وسوسه درست كردن سيم جعبه اتصال يا تعمير ماشين لباسشويي را گرفتيد، كافي است در گوگل سرچ كنيد و نزديك ترين تعميرگاه را پيدا كنيد.

۴) سرگرمي
به نظر مي رسد اكثر مهندسان غرق در كار هستند، شايد اين به اين دليل است كه ما كارمان را خيلي دوست داريم. اما آرامش بخش مهم زندگي است. اما ما از انجام اين كار نفرت داريم. سعي كنيد يك سرگرمي آرامشبخش پيدا كنيد مثل فوتبال، تنيس يا تماشاي يك برنامه پرهيجان تلوزيوني. سعي كنيد از آن نفرت نداشته باشيد و به عنوان بارگيري باتري خود آن را ببينيد.

۵) فيلم هايي كه معني ندارند
ما مهندسان چيزهايي را دوست داريم كه واقع بين باشند. اغلب مهندسان با چيزهاي باورنكردني مثل فيلم هاي علمي تخيلي مشكل دارند.

۶) عدم تعادل
اغلب مهندسان چيزهايي كه در آن تعادل وجود ندارد را آزاردهنده مي دانند. اين تعادل ممكن است از رند نبودن شماره ي صداي تلوزيون باشد تا كج بودن قفسه ي كمد.

۷) جلسات كه بيش از حد طول مي كشد
در يك جهان ايده آل، هيچ ملاقات بيش از پنج دقيقه طول نخواهد كشيد. همه آنچه را كه بايد بگويند را مي گويند اما خير. گاهي اوقات دنياي واقعي مانند كابوس بي پايان است. اتاق هاي شورا، جلسات سايت و كنفرانس هاي اسكايپ در مدت زمان بالا از همه بدترند.

۸) مشكلات IT
ما براي كارهايمان بسيار متكي به فناوري اطلاعات هستيم و زماني كه همه اينها به مشكل رو به رو مي شوند، ما به سرعت كنترل خود را از دست مي دهيم.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

زنجيره اي از سهام عظيم ، FCI دولتي تصميم گرفته است كه در اين سال مالي 10 ميليون تن گندم به مصرف كنندگان عمده بفروشد ، كه بيش از 40 درصد بيشتر از سال قبل است ، طبق يك دستور دولت.
دولت براي سه ايالت اصلي فروش گندم - پنجاب ، هاريانا و ماديا پرادش ، گندم را با قيمت پايه 2080 روپيه در هر كيلوگرم در نظر گرفته است ، در حالي كه براي ساير كشورها هزينه بار در Ex-Ludhiana به نرخ پايه اضافه مي شود.شركت غذايي هند (FCI) ، آژانس گره اي دولت براي خريد و توزيع غلات ، گندم را از طريق حراج الكترونيكي تحت طرح فروش بازار آزاد (OMSS) در كل مالي به فروش خواهد رساند ، به جز در دوره خريد در ايالت هاي گندم كار ، اضافه.
كوانتوم فروش گندم 100 لك تن تعيين شده است. اگرچه ميزان جذب بيشتر باشد ، ممكن است توسط اداره غذا و توزيع عمومي بررسي شود. "
در اين گزارش آمده است: نرخ پايه در سه ماهه بعدي ماليات 55 روپيه به ازاي هر يك پنجم افزايش مي يابد.

مطالعه بيشتر: فروش آرد گندم

 

 

سهام فعليدر حال حاضر ، FCI در انبار عظيمي از بيش از 40 ميليون تن گندم نشسته است. اين شامل سهام قديمي 16 ميليون تني تا اول آوريل و 24.2 ميليون تن دانه جديد از خريد در حال انجام است ، طبق اطلاعات رسمي.

آژانس هدف خريد گندم را براي اميد به توليد ركورد 100 ميليون تن در سال جاري 35.7 ميليون تن براي سال بازاريابي 2019-20 (آوريل-مارس) تعيين كرده است.
به گفته معامله گران ، قيمت گندم در حال حاضر زير حداقل قيمت پشتيباني 1840 روپيه در ازاي هر يك كيلوگرم حاكم است. نرخ پايه ارائه شده گندم تحت OMSS براي اين مالي بسيار بالاتر از MSP و همچنين از نرخ پايه سال گذشته است.
آنها افزودند كه تاجران در حال خريد گندم با نرخ ارزان تر به طور مستقيم از بازار آزاد هستند و ممكن است پس از پايان دوره خريد ، خريد FCI را در نظر بگيرند.
طي آخرين مالي ، FCI 7 ميليون تن گندم را با نرخ پايه 1900 روپيه در هر پنجم فروخته بود.

https://kimiyazar.com



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

پيشرفت بشر و ساخته‌هاي او حتي به سقف كه هميشه در ذهن ما يك سازه ثابت بود هم رحم نكرد و باعث به وچود آمدن تغييراتي در ساخت انواع سقف شد. يكي از اين تغييرات و بهتر است بگوييم اختراعات، ساخت سقف متحرك است كه تحولي در سازه‌ و ساختمان‌ها به وجود آورد. اما اين تغيير زيبايي و برخي مزايا به سبك زندگي و معماري سازه‌ها اضافه كرد.

كاربرد هاي سقف متحرك

در سال‌هاي اخير سقف متحرك تبديل به يك وسيله لوكس، زيبا و البته كارآمد در محل و فضاهاي بازي شده است كه قبل‌تر شايد بلااستفاده بوده، محل‌هايي مانند حياط و يا تراس‌هاي خانه‌ها، فضاهاي باز رستوران‌ها يا كافه‌ها و يا حتي محل‌هاي ورزشي روباز مانند استخرها و زمين‌هاي تنيس. سقف متحرك مي‌تواند توسط يك سازه پارچه‌اي يا يك پوشش جنس پلي كربناتي ساخته شده باشد و همچنين مي‌تواند شفاف و يا كدر و مات باشد.

مطالعه بيشتر: عوامل مهم در طراحي سايبان زمين بازي

امروزه بحث صرفه جويي در انرژي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بشر بوده، پس دست به هر كاري مي‌زند تا اندكي هم شده در اين صرفه جويي موثر باشد. سقف متحرك در اين امر به انسان يك كمك به سزايي كرده است و به عنوان يك عايق مي‌تواند سرما و گرما را مديريت كرده و از هدر رفت انرژي تا جايي كه ممكن است جلوگيري كند.

از مزاياي اين سقف مي‌توان به پوششي كه در برابر بارش برف و باران، تابش مستقيم نور خورشيد و وارد كردن صدمات پوستي به انسان، باد و طوفان‌هاي شديد و ناگهاني و حتي سقوط احتمالي برخي اشيا اشاره كرد.

سقف متحرك برقي (سقف متحرك هوشمند)

همچنين مي‌توان با نصب سيستم كنترل از راه دور با استفاده از ريموت كنترل در هر زماني و از هر فاصله‌اي اقدام به باز و بسته كردن سقف متحرك كرد و مي‌توان با نصب موتورهاي هوشمند و نصب سنسورها و حسگرهاي مخصوص، باز و بسته شدن سقف را طوري برنامه ريزي كرد، كه براي مثال هنگامي كه آفتاب مستقيم به محلي كه سقف روي آن نصب شده تابيده شد، سقف متحرك به صورت اتوماتيك بسته شود و زماني كه خورشيد شروع به غروب كرد سقف خود به خود دوباره باز شود. همچنين مي‌توان با نصب يك سنسور زماني كه به طور ناگهاني آسمان شروع به باريدن مي‌كند، سقف به شكل اتوماتيك بسته شود تا از منطقه زير سقف برقي در برابر خيس شدن و رطوبت جلوگيري كند.

از ديگر عواملي كه به محبوبيت سقف‌هاي برقي افزوده است، قابليت نصب هرگونه لوگو،  عكس و تصويري بر روي سقف است، اين مورد مي‌تواند براي انواع كسب و كار يك مزيت و امتياز باشد و صاحبان مشاغلي مانند رستوران‌ها و كافي شاپ‌ها را بيش از پيش به سمت استفاده از سقف‌هاي متحرك ترغيب كند.

برخي از مزاياي سقف متحرك

  • به منظور جلوگيري از تابش مستقيم نور خورشيد و عدم تابش مستقيم اشعه مضر خورشيد
  • محافظت از منطقه مورد نظر در هنگام بارش برف يا باران
  • قابليت نصب سيستم‌هاي گرمايشي و يا سرمايشي زير سقف برقي
  • قابليت نصب سيستم‌هاي نورپردازي
  • قابليت جلوگيري از ورود گرد و خاك به داخل محل مورد نظر
  • جلوگيري از ديد و يا اشراف احتمالي ساختمان‌هاي مجاور
  • قابليت نصب ريموت كنترل و قابليت باز و بسته كردن از راه دور

طراحي سقف متحرك و استعلام قيمت اجراي سقف متحرك

 

ايران سايبان با تكيه بر سال ها تجربه حضور در عرصه توليد انواع سابيان توانايي توليد انواع سقف متحرك نظر سقف متحرك پارچه اي، سقف متحرك آلومينومي، سقف متحرك هوشمند و سقف متحرك برقي را با قيمت مناسبي داراست. استعلام قيمت سقف متحرك به همراه طراحي و اجراي سقف متحرك متناسب را از همكاران ما در سايبان كاج بخواهيد.

http://sayebankaj.com



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اعجاب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ها و نشت یابی لوله ها یکی از مشکلات اساسی افرادی است که در مجتمع ها ، ساختمان ها ، برج های مسکونی و منازل شخصی زندگی می کنند .

اگر خود یا یکی از اقوام و دوستانتان در رنگ دیوار یا سقف منزل خود تغییری مشاهده نموده اید و ضن بر اینکه لوله ای ترکیده ، دارید می توانید با بررسی کنتور و میزان رطوبت دیوارها به نتیجه ای قطعی برسید .

اگر شما هم مایلید محل دقیق و علت نشتی لوله ها را بررسی و در سریع ترین و کم ترین هزینه اقدام به رفع نشتی نمایید توصیه می کنیم همین حالا با کارشناسان رسا تاسیسات تماس برقرار کنید .

متخصصان ما جهت برطرف کردن نشتی ابتدا با  دستگاه های مخصوص ( نظیر مادون قرمز و دستگاه های حرارتی ) محل دقیق نشتی را شناسایی کرده و در سریع ترین زمان و با حداقل تخریب نشتی را برطرف می کنند .

در روش های سنتی افراد برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و تعیین محل دقیق آن زمان و هزینه زیادی صرف می کردند و معمولاً چندین نقطه از بنا را تخریب می کردند تا محل شکستگی را شناسایی کنند ولی اکنون می توانید با استفاده از تجارب و تخصص کارشناسان رسا تاسیسات در کم ترین زمان و بدون تخریب و وارد آمدن خسارت به بنا محل دقیق ترکیدگی یا نشتی لوله را شناسایی کنید و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

 

متخصصان ما آماده هستند تا در سریع ترین زمان ممکن بعد از تماس شما در محل مورد نظر حاضر شده و نسبت به تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله با دستگاه های پیشرفته الکترونیکی و مادون قرمز و رفع آن اقدام نمایند.

عوامل موثر بر قیمت تشخیص و رفع ترکیدگی لوله

متخصصین تاسیسات خدمت رفع ترکیدگی لوله را در محل های مختلفی مثل خانه ها، آپارتمان ها، مراکز تجاری و اداری و ویلاها ارائه می کنند. مشکلات رایجی مثل نشت لوله آب، گرفتگی، رفع نم و رطوبت دیوارها و کف، و ترکیدگی لوله از جمله مواردی است که در این دسته بندی خمت انجام می شود. این مشکل می تواند برای لوله های منتهی به سینک ظرفشویی، فاضلاب آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و همین طور لوله کشی آب ماشین لباسشویی و ظرفشویی اتفاق بیافتد. متریالی که در ساخت لوله های آب بکار می‌رود معمولا از دو نوع آهن و یا PVC می باشد که نوع دوم به دلیل انعطاف پذیر بودن بیشتر در حال استفاده است. بعضی از ایرات اولیه در لوله کشی مثل استفاده از لوله ها یا انصالات نامناسب می‌تواند به مرور زمان موجب پوسیدگی و خوردگی لوله ها و در نهایت ترکیدن یا نشتی دادن آنها شود. ترکیدگی لوله می تواند بصورت اورژانسی و یا در ابعاد کوچک تر اتفاق بیافتد. عوامل متعددی بر قیمت رفع ترکیدگی لوله تاثیر می گذارد که با هم به آنها می‌پردازیم.

تشخیص محل ترکیدگی لوله

هر چقدر آسان تر به محل ترکیدگی پی ببریم و زمان کمتری برای پیداکردن نقطه اصلی بگذاریم هزینه کمتری برای کل کار خواهیم پرداخت. در مواقعی که بر اساس حدس اشتباه یا کمک نگرفتن از نیروی تاسیساتی به قدر کافی مجرب موجب می‌شود که محلی آسیب ببیند یا تخریب شود که ترمیم و بازسازی آن نیاز به هزینه مجدد دارد. در واقع متریال به کار رفته در محلی که لوله دچار ترکیدگی شده از عواملی است که بر هزینه کل کار اثر می‌گذارد.

 

به عنوان مثال اگر این اتفاق در آشپزخانه یا حمام افتاده باشد نیاز به کاشیکاری دیوار یا سرامیک کف خواهد بود. در حالیکه سایر دیوارهای خانه معمولا پوشش گچ و نقاشی دارند. البته این را هم در ذهن داشته باشید که معمولا پس از تشخیص محل ترکیدگی لوله سعی می‌شود که کار با حداقل خسارت و بدون نیاز به بازسازی مجدد به انجام برسد

روش های نوین تشخیص ترکیدگی لوله

امروزه به جای استفاده از روش های سنتی که گاهی برای کشف ترک های لوله موجب تخریب بافت می شوند، از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود. این دستگاه ها، با ارسال امواج صوتی و ثبت بازتاب آنها، می توانند محل دقیق ترک ها و نشتی های لوله را بدون احتیاج به تخریب محل، نشان دهند.

برای استفاده از این دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله ، فرد آن را روی مسیر حرکت لوله جابجا می کند و هر دستگاه با توجه به توانایی اش، در مکان های دارای مشکل، با علائمی اپراتور را آگاه می کند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی لوله آب چگونه کار می کند؟

این دستگاه در ایران به صورت صوتی یافت می شود . طریقه کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بدین صورت است که با امواج صوتی سعی در تشخیص محل ترکیدگی لوله آب می کند. حرکت آب باعث ایجاد امواج صوتی می شود. هنگامی که لوله ای دچار ترکیدگی شود ، آب با شدت از لوله خارج می شود . برای این دستگاه مهم نیست که مقدار آب خارج شده از لوله چقدر باشد ، ممکن است سوراخی بسیار بسیار ریز در لوله ایجاد شده باشد و میزان آبی که از لوله نشت می کند بسیار کم باشد یا سوراخی به مراتب بزرگتر

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در شهریار

همانگونه که در بالا گفتیم اندازه سوراخ و مقدار ترکیدگی لوله چندان مهم نیست.مهم این است که آب با شدت از لوله خارج شود  و نه قطره قطره . این شدت چکه آب باعث ایجاد صوت می شود که با گوش ما قابل شنیدن نیست . دستگاه تشخیص نشت و ترکیدگی لوله به این صورت کار می کند که محل صوت را از روی شدت کم یا زیاد شدن آن پیدا می کند . وقتی نم و رطوبت ایجاد شده در ساختمان نتیجه نشت قطره قطره آب باشد باید به تجربه کارشناسان ما (تکنیسین شهر ) تکیه کنید.زیرا راهکار دیگری برای یافتن محل ترکیدگی لوله آب وجود ندارد



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد